Vanzarile de bere ale producatorului american de bere SAB Miller au crescut in Romania cu 52% in al doilea trimestru al anului, in conditiile in care volumul de vanzari din Europa a crescut cu 17%, potrivit datelor prezentate astazi de companie.
Potrivit raportului financiar prezentat astazi de grup, evolutia vanzarilor a fost influentata in principal de popularitatea brandului Timisoreana la PET si de majorarea capacitatii de productie.
Cresteri importante in cadrul diviziei europene a grupului au fost consemnate in Rusia (20%), Polonia (20%) si Cehia (10%).
Cota de piata a diviziei din Romania a crescut cu 0,6% in anul fiscal terminat in luna martie, la 22%, sustinuta de avansul brandurilor Ursus si Timisoreana, cu 16%, respectiv 59%. Majorarea cotei de piata a companiei a survenit in a doua jumatate a anului fiscal, dupa cresterea productiei la fabrica de la Buzau. Grupul american estimeaza avansul pietei romanesti la 20% pe an, pe fondul popularitatii segmentului de bere la PET.
Compania intentioneaza sa majoreze productia in Romania cu circa 50% in urmatoarele 18 luni, la 6,3 milioane de hectolitri anual.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels