ZF 24

Reţeaua Optiblu se extinde cu şapte noi magazine în următorii doi ani

Optical Network, companie de optică medicală desprinsă din grupul farmaceutic A&D Pharma, are în vedere să deschidă două noi magazine anul acesta şi cel puţin cinci în 2015 sub brandul Optiblu ca parte a strategiei de extindere pe care o derulează de mai mulţi ani.

„Vom continua extinderea în oraşe mari. (…) Un magazin presupune investiţii între 100.000 şi 150.000 de euro“, a spus Raluca Cîmpianu, directorul executiv al Optical Network.

Compania, care operează prin intermediul a două divizii, cea de distribuţie de produse de optică şi cea de retail (magazinele Optiblu), a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 24,5 mil. lei (5,5 mil. euro), în creştere cu 37% comparativ cu 2012.

Unul dintre pilonii de creştere de anul trecut a fost reprezentat de magazinele de optică Sover pe care le-a achiziţionat în 2012, dar care au fost integrate şi rebranduite pe parcursului anului 2013. Pentru anul acesta, compania aşteaptă o creştere de 15-20% a businessului.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.