ZF 24

Retargeting.biz a investit peste 3 mil. euro într-o nouă versiune a platformei

Retargeting.biz a investit peste 3 mil. euro într-o...

Autor: Ioana Niţă

16.09.2021, 08:00 232

Compania locală Retargeting Biz, specializată în furnizarea de soluţii de automatizare a proceselor de marketing digital pentru comerţul electronic, a investit peste 3 mil. euro în dezvoltarea noii versiuni a platformei sale de marketing automatizat all-in-one. Noua versiune a platformei Retargeting Biz a fost lansată recent, fiind deja folosită de o parte din magazinele online aflate în portofoliul de clienţi ai companiei.

“Fiind o platformă foarte complexă, procesul a durat doi ani şi jumătate, iar la realizarea ei au lucrat mai multe echipe, atât interne, cât şi externalizate. A fost creată în totalitate cu echipe din România, însă am avut şi aportul colegilor din celelalte ţări, fiecare venind cu feedback şi ajutând în procesul de testare a platformei. Ca şi cifre, în medie 15 de ingineri software au lucrat în acelaşi timp la platformă, asta pe lângă resursele de business intelligence, testing, design, UX/UI, project management şi content”, a declarat Rareş Bănescu, CEO şi fondator al Retargeting Biz.

În prezent, echipa Retargeting Biz este formată din peste 50 de persoane, dintre care 35 în România şi peste 15 în pieţele externe în care compania activează - Ungaria, Grecia şi Bulgaria.

Noua platformă de marketing automatizat all-in-one dezvoltată de Retargeting Biz se adresează tuturor magazinelor online, indiferent de mărimea sau domeniul lor de activitate. Aceasta reuneşte toate canalele de marketing relevante pentru un magazin online, de la reclame automatizate în Google, Facebook, Instagram, la push notifications, pop-ups, SMS, recomandări dinamice şi newsletter dinamic, cu conţinut personalizat. Platforma poate fi accesată şi din aplicaţia mobilă Retargeting Biz, disponibilă pe iOS şi Android.

“Produsul nou este deja activ, o parte dintre clienţii existenţi deja au fost migraţi pe noua tehnologie, iar feedback-ul lor este foarte bun – este uşor de folosit, se bazează pe AI şi automatizarea proceselor, are resurse bogate de design grafic şi conţinut auto-generat şi două noi canale de marketing de ultimă generaţie. Platforma aduce atât îmbunătăţiri la nivelul serviciilor deja existente, cât şi două noi servicii, recomandări personalizate şi newsletter dinamic de o complexitate foarte mare şi cu eficienţă ridicată în creşterea ratei de conversie şi a valorii coşului de cumpărături, cât şi în îmbunătăţirea experienţei vizitatorilor magazinelor online”, a spus Alina Mitrică, director comercial în cadrul Retargeting Biz.

Avantajele principale ale magazinelor online care implementează soluţia Retargeting Biz sunt cele legate de automatizarea şi personalizarea campaniilor de marketing, gestionarea principalelor canale de marketing dintr-o singură platformă, simplu şi rapid, dar şi de eficientizarea resurselor folosite, atât a celor umane, prin reducerea timpului petrecut în configurarea şi administrarea campaniilor de marketing, a resurselor de design grafic şi conţinut folosite, cât şi a celor financiare, prin optimizarea costurilor cu reclamele automatizate, cât şi prin conţinutul personalizat care duce la creşterea ratei de conversie, a ratei de retenţie şi a valorii coşului de cumpărături. Potrivit reprezentanţilor Retargeting Biz, prin intermediul platformei, magazinele online pot automatize 100% reclamele, iar rata de conversie devine cu până la 15% mai bună, valoarea medie a comenzii şi timpul petrecut pe site cresc cu până la 20%, iar vânzările se majorează cu până la 100%.

Pentru majoritatea platformelor e-commerce există deja integrare, astfel încât activarea magazinului online se face rapid, în câteva click-uri. Pentru celelalte platforme sau site-uri custom, echipa tehnică şi de customer support de la Retargeting Biz oferă sprijin pentru integrare. În cazul în care un magazin online nu are suficiente resurse de timp sau umane şi nici nu colaborează cu o agenţie, accesând serviciul Premium Account Management, va avea la dispoziţie o întreagă echipă de specialişti care se va ocupa de strategia, implementarea şi monitorizarea campaniilor lor.

Anul trecut, Retargeting Biz a avut afaceri de aproape 10 milioane lei, cu 58% mai mari decât în 2019. Creşterea a venit pe fondul dezvoltării pieţei de e-commerce la nivel global, dar şi pe creşterea notorietăţii brandului Retargeting Biz şi a rezultatelor bune raportate de clienţi.

Obiectivele pentru anul acesta vizează creşterea numărului de magazine online locale şi internaţionale care implementează noua platformă Retargeting Biz, consolidarea poziţiei pe pieţele din România, Ungaria, Grecia şi Bulgaria, dar şi extinderea pe noi pieţe europene.

“Obiectivul principal este să oferim cât mai multor magazine online accesul la o super tehnologie, uşurându-le munca şi ajutându-le să crească organic, progresiv. Cea mai bună promovare pentru noi este recomandarea clienţilor noştri şi suntem convinşi că rezultatele nu vor întârzia să apară. Ne dorim în primul rând consolidarea în toate cele patru pieţe în care activăm în prezent şi unde avem deja deschise birouri cu echipe locale, apoi extinderea pe noi pieţe”, a punctat Rareş Bănescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO