Caută doar în titlu
ZF 24

Retailul de jucării: pandemia a impulsionat vânzările de jocuri şi jucării pentru copiii, înregistrându-se chiar o creştere de 200% în vânzările online

Închiderea şcolilor şi a grădiniţelor, precum şi perioada de izolare au impul­sionat vânzările de jucării şi jocuri, cele mai vândute produse fiind bicicletele, trotinetele şi trambulinele, potrivit datelor companiei de consultanţă imobiliară CBRE.

Piaţa retailului de jucării este încă subdimensionată în România, doar trei retaileri având o reţea mai mare de 10 magazine la nivel naţional.

Sărbătorile precum Paştele şi 1 Iunie, Ziua Internaţională a Copilului, sunt printre perioadele de vârf în ceea ce priveşte vânzările de jucării şi jocuri. Noriel se detaşează ca fiind cel mai mare retailer de jucării din România, cu o reţea de 80 de magazine. Pe locurile următoare se află SMYK, cu 17 unităţi şi  Jumbo, cu 15 magazine momentan. Recent, Jumbo a anunţat că va amâna, cel mai probabil, investiţiile programate pentru acest an, în contextul în care fiecare lună cu magazine închise echivalează cu o scădere de 5% din cifra anuală de afaceri.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.