ZF 24

Retailerul polonez de fashion online ANSWEAR mizează pe vânzări cu 30% mai mari pentru campania de Black Friday de anul acesta

Retailerul polonez de fashion online ANSWEAR mizează pe...

Autor: Ioana Niţă

05.11.2021, 21:28 133

Retailerul online de fashion ANSWEAR, originar din Polonia, preconizează că va avea vânzări cu 30% mai mari în ediţia Black Friday de anul acesta, organizată pe plan local de la începutul săptămânii viitoare. În campania de Black Friday de anul trecut, retailerul a mizat pe vânzări de 3,9 milioane euro.

“Odată cu apariţia restricţiilor se simte deja o creştere a traficului şi vânzărilor în magazinul nostru online şi ne aşteptăm ca acestea să se accelereze cu ocazia Black Friday. De asemenea, ne aşteptăm să avem o creştere a vânzărilor pe categoriile destinate work from home - tricouri, haine sport, papuci de casă, halate. Estimăm o creştere cu 30% a vânzărilor în această perioadă faţă de anul trecut. Bazându-ne pe experienţele trecute, valoarea bonului mediu va fi undeva la 300 lei şi o comandă va conţine în medie între 1 şi 2 produse”, a declarat Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.

Clienţii ANSWEAR vor putea alege produse cu reduceri de până la 70% pe website şi reducere extra de 10% în aplicaţie de la peste 400 de branduri de top, precum şi de la cele mai noile branduri intrate în portofoliul retailerului polonez: Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham.

“Vom lansa şi în acest an reduceri de până la cel puţin 70% pentru brandurile de top şi ne vom asigura că vom avea o ofertă cât mai variată, atât din punct de vedere branduri, cât şi din punct de vedere produse. Vom avea reduceri în special pe categoriile specifice pentru iarnă - geci, cizme, botine, pulovere, hanorace, dar nu vom neglija nici categoriile de haine sport, sneakers, rochii, tricouri, bluze, cămăşi, jeans şi sacouri. Iar clienţii care vor plasa comenzi din aplicaţia mobilă vor beneficia de extra discount-uri”, a precizat Raluca Radu.

În privinţa celor mai vândute branduri şi celor mai căutate categorii de produse din perioada de Black Friday, ea a menţionat că echipa ANSWEAR se aşteaptă ca şi în acest an brandurile Medicine, ANSWEAR, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Karl Lagerfeld să fie în topul vânzărilor.

“Pe de altă parte, brandurile Dr. Marterns, Max Mara, Nissa şi Pinko au înregistrat creşteri mari în acest an şi ne aşteptăm să se afle şi ele în vârful clasamentului. Ne aşteptăm ca cele mai vândute categorii de produse să fie cele de cizme, botine, geci, paltoane, pulovere, jeans, sacouri, fiind produsele de sezon. De asemenea, dat fiind că ne aflăm în perioadă de restricţii, probabil vom înregistra creşteri şi pe categoriiile de tricouri, hanorace, treninguri şi papuci de casă.”

În luna noiembrie, ANSWEAR organizează în fiecare an o campanie extinsă de Black November care va dura până la finalul lunii noiembrie, iar între 28 – 30 noiembrie se va desfăşura Cyber Monday.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO