ZF 24

Retailerul dm drogerie markt estimează o creştere a cifrei de afaceri de aproape 20% în acest an, la peste 500 mil. lei, dar ar putea trece pe pierderi din cauza pandemiei

Nemţii au intrat pe piaţa locală în 2007, mult după ce pătrunseseră pe pieţele vecine mai dezvoltate precum Cehia sau Ungaria, unde primele magazine au fost inaugurate la scurt timp după căderea comunismului, în 1993. Pe piaţa locală dm drogerie markt s-a extins constant cu 10-15 unităţi noi pe an, pentru a acoperi principalele oraşe din ţară.

Nemţii au intrat pe piaţa locală în 2007, mult după ce pătrunseseră pe pieţele vecine mai dezvoltate precum Cehia sau Ungaria, unde primele magazine au fost inaugurate la scurt timp după căderea comunismului, în 1993. Pe piaţa locală dm drogerie markt s-a extins constant cu 10-15 unităţi noi pe an, pentru a acoperi principalele oraşe din ţară.

Autor: Cristina Roşca

15.06.2020, 19:30 225

Compania are o reţea de 110 magazine în România. Nemţii sunt activi pe segmentul drogheriilor, astfel că vând bunuri de îngrijire personală şi a locuinţei, bunuri aflate la mare căutare în această perioadă. De altfel, retailerul a avut majoritatea magazinelor deschise pe perioada stării de urgenţă.

Retailerul dm drogerie markt, activ după cum îi spune şi numele pe segmentul de drogherii, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 540 mil. lei, în creştere cu aproape 20% faţă de anul anterior. Astfel, nemţii menţin ritmul de creştere dat fiind că şi în 2019 vânzările au avansat similar, până la 454 mil. lei. Încă de la intrarea pe piaţă în 2007 businessul dm drogerie markt s-a aflat pe un trend ascendent susţinut de o serie de factori precum expansiunea accelerată, lipsa de concurenţi direcţi pe segmentul de drogherii şi evoluţia pozitivă a consumului privat. Spre exemplu, în perioada 2015-2019 cifra de afaceri a companiei s-a dublat. Retailerul nu este singurul care a reuşit să crească an de an în această perioadă în care economia României a „duduit”, principalii indicatori fiind pe plus. Este însă una dintre puţinele care şi-a bugetat un nou avans puternic al businessului şi în 2020, în contextul pandemiei de COVID-19. 

„Din perspectiva businessului am căutat soluţii pentru a ne adapta la o situaţie globală fără precedent. Am răspuns cererii, luând măsuri pentru a asigura un stoc continuu al produselor necesare în aceasta perioadă. De asemenea, am introdus o nouă gamă de produse interactive, menite să ajute oamenii să treacă mai uşor prin izolarea impusă de restricţii, e vorba de produse care se adresează în special celor mici”, spune Ivana Martinakova, CEO al dm drogerie markt România. Nemţii sunt activi pe segmentul drogheriilor, astfel că vând bunuri de îngrijire personală şi a locuinţei, bunuri aflate la mare căutare în această perioadă. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO