ZF 24

Producătorul apei minerale Borsec a revenit pe profit după doi ani, însă vânzările stau pe loc

Nicolae Palfi controlează grupul Romaqua împreună cu Octavian Creţu. Foto Silviu Matei

Nicolae Palfi controlează grupul Romaqua împreună cu Octavian Creţu. Foto Silviu Matei

Autor: Mădălina Panaete

29.05.2014, 00:07 502

Romaqua Group, cel mai mare producător local de apă minerală naturală, a raportat afaceri de 587,8 milioane de lei (133 mil. euro) în 2013, în scădere cu 2% comparativ cu anul precedent.

Romaqua Group, care are în portofoliu brandul Borsec, cel mai mare de pe piaţa apelor minerale naturale, dar şi Aquatique, Stânceni sau Giusto (sucuri ne­car­bonatate), a re­venit anul trecut pe profit după ce în 2011-2012 a acumulat pierderi de 12 mil. lei (în jur de 2,7 mil. euro), conform calculelor ZF pe baza datelor de la Registrul Comer­ţului. În 2013 compania a câştigat în jur de un milion de lei.

Reprezentanţii Romaqua Group nu au răspuns întrebărilor ZF despre cauzele scăderii uşoare a cifrei de afaceri de anul trecut, dar nici despre cum au evoluat anul trecut vânzările brandului de apă minerală naturală Borsec comparativ cu anul precedent şi vânzările brandurilor de bere din portofoliu.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO