ZF 24

Pandora vrea încă două magazine şi o „insulă“ pentru vânzarea talismanelor

> Brandul danez de bijuterii Pan­dora, cunoscut mai ales prin brăţările de argint care pot fi personalizate prin mai multe talismane, va deschide anul acesta două magazine, unu în Bucureşti şi unu în Iaşi, precum şi o insulă (un spaţiu în interiorul unui centru comercial des­tinat comercializării biju­teriilor – n. red.) în Capitală după ce compania a finalizat recent lucrările la cel de-al cincilea concept store din România, în Bucureşti Mall. 
 
Am început prin a fi prezenţi cu o insulă de nouă metri pătraţi, iar acum am decis să lansăm noul magazin pentru clienţii noştri (în Bucureşti Mall – n. red.)“, a declarat Anca Filip, retail operations manager, Pandora România. Potrivit datelor de la Mi­nisterul Finanţelor, în 2013 com­pania Pandora Jewelry România a înregistrat o cifră de afaceri de 9,6 milioane de lei (2,2 milioane de euro) şi pierderi de circa 70.000 de lei.
 
Potrivit informaţiilor furnizate de companie, în momentul de faţă există cinci concept store-uri Pandora (AFI Palace Cotroceni, Promenada şi Bucureşti Mall din Bucureşti, City Park Mall din Constanţa, Polus Center din Cluj-Napoca) şi trei insule (în Băneasa Shopping City din Bucureşti, Palas Mall din Iaşi şi Iulius Mall din Timişoara).

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.