ZF 24

Orange lansează o soluţie convergentă de servicii de voce fixă şi mobilă printr-o platformă în cloud

Orange lansează o soluţie convergentă de servicii de...

Autor: Adrian Seceleanu

31.10.2013, 20:44 906

Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a lansat ieri Business One Voice - un serviciu prin intermediul căruia companiile pot gestiona integrat flota de numere de telefonie fixă şi mobilă şi care permite şi înlocuirea centralelor telefonice printr-o soluţie software disponibilă în cloud.

Clienţii pot opta pentru Business One Voice ca serviciu complementar la oricare dintre abonamentele de voce fixă şi mobilă destinate companiilor. Soluţia este dispo­ni­bilă în 4 variante de abonament, diferenţiate prin pachetele de funcţionalităţi de voce pe care le includ. Preţul serviciului este calculat pe utilizator şi porneşte de la 1 euro pe lună.

„Ne aşteptăm ca într-un an de zile cel puţin 50% din portofoliul de clienţi mari, corporaţii, al Orange România să migreze către Business One Voice“, a declarat Florin Popa, busi­ness to business director la Orange Ro­mânia. El nu a oferit detalii despre numărul de clienţi business al companiei.

Companiile care achiziţionează noul serviciu al Orange pot configura utilizarea telefoanelor de către angajaţi printr-o inter­faţă web, disponibilă şi de pe smartphone-uri sau tablete. Companiile pot stabili astfel pentru fiecare număr fix sau mobil în parte sau pentru grupuri de utilizatori (din diferite departamente, de exemplu) de la numărul de minute sau SMS-uri disponibile lunar până la ce se întâmplă dacă un angajat nu răspunde la telefon. Interfaţa web permite şi utilizarea unor funcţii avansate precum blocarea apelurilor anonime către unele numere de telefon sau redirecţionarea au­tomată a apelurilor, după un scenariu prestabilit, dacă un angajat nu răspunde la telefon.

„Centralele telefonice pot fi eliminate complet şi înlocuite de platforma furnizată de Orange. Companiile pot opta însă să integreze şi centrale telefonice“, a precizat Andrei Moldoveanu, project manager pentru Business One Voice. Prin platformă pot fi gestionate şi servicii de telefonie fixă furnizate de Orange prin reţeaua mobilă, a precizat el.

Serviciul permite companiilor şi să configureze rapid un robot telefonic interactiv (IVR).

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 01.11.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO