ZF 24

Oferta de toamnă a UPC: net cu upload la 25 Mbps şi download la 500 Mbps, apeluri nelimitate pe fix sau mobil şi personalizarea pachetelor

Cristi si Adelina Chivu participa la conferinta de lansare a ofertei de toamna a UPC, alaturi de Robert Redeleanu (dr.), directorul de marketing al companiei de cablu

Cristi si Adelina Chivu participa la conferinta de lansare a ofertei de toamna a UPC, alaturi de Robert Redeleanu (dr.), directorul de marketing al companiei de cablu

Autor: Adrian Seceleanu

09.09.2014, 12:02 3421

UPC, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV, şi-a relansat marţi oferta de servicii de comunicaţii şi divertisment, cu o configuraţie care pune în prim plan serviciile de internet fix cu o viteză mărită pentru încărcarea datelor, abonamente de telefonie cu apeluri nelimitate pe fix sau mobil şi posibilitatea extinsă de a configura posturile TV şi celelalte servicii achiziţionate în peste 1.000 de variante, la preţuri care pornesc de la 55 de lei pe lună (cu TVA inclusă).

“Clienţii îşi doresc să aleagă cu adevărat ce au nevoie, nu vor să mai plătească pentru posturi TV pe care noi le includeam în nişte pachete, nu vor să plătească pentru ce nu consumă, vor să jongleze între cele trei servicii într-un mod diferit faţă de cum le-am oferit până acum. Am venit cu un portofoliu personalizabil în cea mai mare măsură, trecem de la trei servicii, de la trei pachete tradiţionale care combinau cele trei servicii, la o personalizare completă a serviciilor”, a declarat Robert Redeleanu, directorul de marketing al UPC. Reprezentanţii companiei au precizat că există peste 1.000 de variante în care pot fi configurate pachetele de servicii ale companiei.

Pe segmentul TV, pachetul de bază (de cablu digital) oferit de companie include 51 de posturi, clienţii putând alege ulterior între alte opt pachete tematice de programe, care includ, spre exemplu, posturil pe care se transmit meciurile de fotbal din campionatul intern de fotbal.

“Am lărgit gama de canale HD, azi avem 25 de canale HD. Am ieftinit chiria set top boxului HD de la 10 lei la 5 lei pe lună”, a declarat Redeleanu.

“Vedeta” portofoliului de toamnă este internetul la viteza de 500 Mbps cu viteza de încărcare a datelor la 25 mbps, care este disponibil în acest moment în 8 oraşe, la un preţ de 59 de lei pe lună, care include şi modemul WiFi, a adăugat reprezentantul UPC.

“Abonamentul include un nou modem WiFi premium, de ultimă generaţie, care poate susţine viteze de până la 1,3 gbps”.
Cea mai mică viteză disponibilă la UPC pentru serviciile de date a devenit cea de 200 Mbps, compania oferindu-le astfel clienţilor doar două opţiuni, de 200 sau 500 Mbps. Pentru pachetul de “intrare” la net, viteza de încărcare a datelor este mai mică, de 6 Mbps.

“Produsul de internet este foarte important, conectivitatea este tot mai importantă pentru familiile de români. Serviciul UPC are cel mai mic număr de căderi, de întreruperi, de blocaje de pe piaţă, şi în acelaşi timp putem oferi cel mai scurt timp de depanare al problemelor”, a spus Redeleanu.

Pe segmentul de telefonie, compania a lansat două noi abonamente - unul cu apeluri nelimitate către reţele fixe din România şi alte ţări la 5 lei pe lună, şi unul cu apeluri nelimitate către reţelele mobile din România, Europa, SUA şi Israel - la 15 lei pe lună. Interesant este că aceste minute de apeluri nelimitate pot fi folosite de smartphone-uri pe care clienţii instalează aplicaţia dedicată UPC Phone, care foloseşte conxiunea de date wi-fi sau a furnizorului de servicii mobile.

Campania de promovare a ofertei de toamnă a UPC va avea în prim plan familia lui Cristi Chivu, fostul căpitan al naţionalei de fotbal a României Cristi Chivu - care s-a retras în primăvară de la Inter Milano în favoarea unei cariere de impresar. Cristi Chivu şi soţia lui Adelina Chivu au participat la conferinţa de lansare a ofertei de toamnă a campaniei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO