ZF 24

Noi recorduri pentru publicitatea online

13.11.2007, 12:43 18

Veniturile din publicitatea online pentru trimestrul trei au urcat cu peste 25%, la suma de 5,2 miliarde dolari (3,56 miliarde euro), anunta Interactive Advertising Bureau, autoritatea in domeniul publicitatii online.

Vanzarile au depasit aceeasi perioada a anului trecut cu 1,1 miliarde dolari (754 milioane euro), fiecare nou trimestru din acest an, depasindu-l pe cel anterior (trimestrul I - 4,9 miliard dolari; trimestrul al II-lea - 5,1 miliarde dolari).

Peter Petruky, directorul pe entertainment, media si comunicatii al PricewaterhouseCoopers, se asteapta ca veniturile din publicitatea online sa depaseasa in acest an valoarea de 20 miliarde dolari (13,72 miliarde euro), aceasta valoare cuprinzand si valorile transmise de IAB.

Acest trend crescator de pe piata de publicitate online a putut fi observat si prin achizitiile ce au avut loc in ultimul timp, AOL achizitionand Quigo, Google planuind cumpararea DoubleClick pentru suma de 3,1 miliarde dolari (2,12 miliarde euro) si MIcrosoft cumparand aQuantive pentru 6 miliarde dolari (4,11 miliarde euro). Information Week

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO