ZF 24

Ministerul Fondurilor Europene vrea să îi ajute pe români să înţeleagă cum îşi pot face un business din fonduri europene şi lansează campania ”Bani europeni pentru idei româneşti"

Ministerul Fondurilor Europene vrea să îi ajute pe...

Autor: Florentina Niţu

26.03.2019, 11:56 610

Ministerul Fondurilor Europene a lansat astăzi campania "Bani europeni pentru idei româneşti", prin care îşi propune să informeze publicul cu privire la contribuţia fondurilor europene la dezvoltarea României, la modul cum sunt alocate aceste fonduri prin intermediul programelor operaţionale şi la modalitatea prin care sunt folosite acestea de beneficiari.

Bugetul investit în această campanie este de 2,5 milioane de euro. Campania este cofinanţată din fonduri europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională şi Fondul Social European.

"Este concept nou, care vine într-un context european extrem de important. Politica de coeziune a inceput prin 1960, însă în urma unui studiu din 2017 a rezultat că cetăţenii europeni nu ştiu ce a făcut pentru ei. Acum, ne dorim să promovăm beneficiile politicii de coeziune. Avem un buget de 2,5 milioane de euro pentru o campanie integrată, care se va derula la nivel naţional, va atinge toate judeţele, regiunile şi se va desfăşura până în august. Ne dorim să atingem toate grupurile ţintă", a spus Mihaela Toader, secretar de stat în cadrul Ministerului Fondurilor Europene.

De asemenea, ea a adăugat că în curând va urma o nouă campanie de informare axată pe potenţialii beneficiari ai fondurilor europene, care au o idee şi caută o sursă de finanţare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO