Caută doar în titlu
ZF 24

Mihaela Drugă, Signal Iduna: Am menţinut ritmul privind dezvoltarea businessului pe retail. La clienţii corporate nu s-a înregistrat un impact semnificativ deoarece procesul de vânzare este mai lung şi complex

♦ Mihaela Drugă, membru al directoratului Signal Iduna: Gradul ridicat de digitalizare al majorităţii proceselor din companie a permis ca pentru toţi angajaţii  companiei să fie implementate rapid o serie de măsuri operaţionale şi tehnice care să permită continuitatea activităţii în siguranţă prin intermediul programului de lucru de acasă.

Asigurătorul Signal Iduna, parte a grupului german cu acelaşi nume, are produse individuale de asigurări private de sănătate de tip e-com­merce, astfel că asiguraţii companiei au beneficiat în continuare de serviciile Signal Iduna, atât prin intermediul soluţiilor digitale furnizate, cât şi prin noul serviciu de consiliere medicală la distanţă, arată înformaţiile furnizate de companie pentru ca­talogul Cei mai mari jucători din economie, edi­ţia 2020, pe care Ziarul Financiar îl va lansa curând.

Signal Iduna susţine că în perioada stă­rii de urgenţă s-a adaptat la noile con­di­ţii generate de pandemia de COVID-19.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.