Pentru că preferinţele clienţilor s-au schimbat, Madeleine Florescu spune că, în următorul an, se va concentra mai mult pe portofoliul de produse de îngrijire, dar şi pe produse pentru parfumat casa, lumânări aromate şi poate şi mici produse de decor.
Banii daţi altădată pe călătorii în străinătate, care nu au mai fost posibile în ultimele luni, ar putea să fie cheltuiţi pe piaţa locală, nu neapărat în domeniul turismului, dar şi pentru alte achiziţii premium, este de părere Madeleine Florescu, proprietara magazinului cu parfumuri de nişă Madison – absolute beauty, de pe calea Dorobanţi din Bucureşti.
„Bugetele pe care lumea le aloca pentru călătorit în afară, pentru bilete de avion sau cazare la hotel nu au mai fost consumate şi şi-au găsit locul în în cumpărăturile făcute în România. La nivel mondial, se vorbeşte despre o scădere cu 35% a industriei de lux“, a spus Madeleine Florescu la emisiunea online ZF 15 minute cu un antreprenor.