ZF 24

Madeleine Florescu, proprietara magazinului cu parfumuri de nişă Madison: Bugetele pe care lumea le aloca pentru călătorit în afară, pentru bilete de avion sau cazare la hotel şi-au găsit locul în cumpărăturile făcute în România

ZF 15 MINUTE CU UN ANTREPRENOR

Madeleine Florescu, proprietara Madison: În săptămâna cu Paştele, oamenii veneau ca într-o perioadă normală, chiar dacă mai reticenţi şi păstrând distanţa socială. După Paşte, a fost iar linişte, iar în primele săptămâni din mai a fost un al doilea Crăciun, extraordinar de aglomerat.

Madeleine Florescu, proprietara Madison: În săptămâna cu Paştele, oamenii veneau ca într-o perioadă normală, chiar dacă mai reticenţi şi păstrând distanţa socială. După Paşte, a fost iar linişte, iar în primele săptămâni din mai a fost un al doilea Crăciun, extraordinar de aglomerat.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

17.06.2020, 18:10 330

Pentru că preferinţele clienţilor s-au schimbat, Madeleine Florescu spune că, în următorul an, se va concentra mai mult pe portofoliul de produse de îngrijire, dar şi pe produse pentru parfumat casa, lumânări aromate şi poate şi mici produse de decor.

Banii daţi altădată pe călătorii în străi­nătate, care nu au mai fost posibile în ulti­mele luni, ar putea să fie cheltuiţi pe piaţa locală, nu neapărat în domeniul turis­mu­lui, dar şi pentru alte achiziţii pre­mium, este de părere Madeleine Florescu, proprietara magazinului cu par­fu­muri de nişă Madison – absolute beauty, de pe calea Dorobanţi din Bucureşti.

„Bugetele pe care lumea le aloca pentru călătorit în afară, pentru bilete de avion sau cazare la hotel nu au mai fost consumate şi şi-au găsit locul în în cumpărăturile făcute în România. La nivel mondial, se vorbeşte despre o scădere cu 35% a industriei de lux“, a spus Madeleine Florescu la emisiunea online ZF 15 minute cu un antreprenor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO