DocProcess este o afacere de familie fondată în 2005 de Liviu şi Daniela Apolozan. Ea este specializată în furnizarea de servicii pentru automatizarea proceselor operaţionale. Compania are peste 3.500 de clienţi, printre care nume mari precum Carrefour, Altex sau Flanco.
Pandemia de COVID-19 a schimbat structura cererii în retail, dar a modificat totodată şi modul în care retailerii au răspuns la ceea ce şi-au dorit consumatorii, spune Liviu Apolozan, fondator şi VP of strategy DocProcess.
„Vedem că online-ul a devenit tot mai important pentru comerţ. Există însă o serie de aspecte ce ar trebui puse la punct în actualul context, cum ar fi managementul cererii şi unele probleme referitoare la facturare, aici procesele nefiind digitalizate peste tot încă. Noi ne uităm la întregul ecosistem de retail, în care furnizorii sunt foarte importanţi“, a spus Liviu Apolozan în cadrul videoconferinţei „ZF Retail 2020. Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate“.