ZF 24

Laura Tampa, managerul Grey Bucuresti: suntem in top trei tari din regiune, dupa Rusia si Polonia, dar la creatie cred ca ne aflam pe primul loc

28.08.2008, 21:00 19

Grey Bucuresti, una dintre cele mai importante agentii de publicitate pe piata locala, a inregistrat in primul semestru al anului o cifra de afaceri comparabila cu cea din 2007, in conditiile in care cei doi clienti noi (Bosch si Weber), precum si cresterea business-urilor existente au reusit sa umple "golul" lasat de pierderea contului Heineken.

"La finalul anului trecut am pierdut un client important (producatorul de bere Heineken - n.red), dar in prima jumatate a anului deja am recuperat golul lasat de acesta prin castigarea de noi clienti. Avem doi clienti noi - Bosch si Weber si a crescut si business-ul clientilor mai vechi. Poate nu vom creste ca anul trecut, cand cifra de afaceri a fost mai mare cu 36%, dar va fi o evolutie tot de doua cifre", spune Laura Tampa, managing director al agentiei.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine prin ce schimbare importanta a trecut agentia in primul semestru al anului si care sunt cei mai importanti clienti ai companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO