ZF 24

Iulia Teliban, marketing manager al librăriilor Cărtureşti: Ne extindem cât putem de mult în ţară. În 2019, lanţul Cărtureşti a inaugurat librării în Bucureşti, Brăila, Buzău, dar şi o librărie-concept în Chişinău

Iulia Teliban, senior marketing manager al Cărtureşti: Cred că numărul străinilor este mai mare decât numărul românilor care vin în librăria Carusel. Vin şi pentru că este o destinaţie turistică în sine pentru ei, dar vin să şi cumpere.

Iulia Teliban, senior marketing manager al Cărtureşti: Cred că numărul străinilor este mai mare decât numărul românilor care vin în librăria Carusel. Vin şi pentru că este o destinaţie turistică în sine pentru ei, dar vin să şi cumpere.

Autor: Ramona Cornea

29.10.2019, 19:40 370
Reţeaua de librării Cărtureşti, liderul pieţei de carte, cu afaceri de 29 mil. euro în 2018, se va extinde la nivel local în următoarea perioadă pentru că asta îşi doresc clienţii, afirmă Iulia Teliban, senior marketing manager al Cărtureşti.

„Deocamdată, ne extindem cât putem de mult în ţară, asta îşi doresc clienţii Cărtureşti, cititorii. Recent a fost o petiţie online de strângere de semnături să intrăm în oraşul Buzău. Deocamdată, ne ducem acolo unde ne aşteaptă comunitatea locală. Cărtureşti este un brand care întotdeauna s-a conturat, s-a recon­stru­it prin acest tandem cu publicul“, a declarat Iulia Teliban în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti 2019.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO