ZF 24

În vremuri de criză, Carrefour pariază pe formatul de discount. Reţeaua Supeco a ajuns la 24 de magazine după ce a acoperit circa 20 de localităţi. „Ne extindem în toată ţara.“

În vremuri de criză, Carrefour pariază pe formatul de...

Autor: Cristina Roşca

26.04.2020, 16:15 485

Retailerul francez Carrefour continuă să dezvolte reţeaua Supeco, activă pe segmentul de discount, segment considerat câştigător în această perioadă de criză, dar şi după.

Astfel, reţeaua a ajuns la 24 de magazine după o deschidere la Călăraşi, un oraş unde compania nu era prezentă cu formatul Supeco. Aceasta este prima inaugurare din 2020, însă expansiunea accelerată a început încă de anul trecut, când reţeaua Supeco aproape s-a dublat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO