Grupul Renault Nissan a vandut in 2009 6,085 milioaneautovehicule, in scadere cu 0,09% fata de anul anterior,reprezentand o cota de piata de 9,8%, se arata intr-uncomunicat.
Cota de piata a Renault a crescut in 2009 la 3,7%, in ciudadeclinului vanzarilor cu 3,1%.
In Vestul Europei, Renault a ocupat locul trei, in principal caurmare a succesului de care s-au bucurat marcile Megane siTwingo.
De asemenea, vanzarile Dacia au urcat in perioada analizata cu91%, reprezentand o cota de piata in Europa de 1,3%.
Pe piata franceza vanzarile grupului Renault au avansat cu 7,3%la 701.998 unitati, Renault fiind considerata cea mai bine vandutamarca cu o cota de piata de 23,5%. Dacia a devenit una dintre celemai bine vandute zece branduri pe aceeasi piata cu o cota de2,5%.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels