În perioada stării de urgenţă, Aerotravel a îngheţat o parte din operaţiuni şi a trimis o parte din angajaţi în şomaj tehnic, pentru a reduce costurile.
Grupul din turism Aerotravel se aşteaptă ca importanţa agenţiior de turism să crească în perioada următoare, în rândul clienţilor care îşi programează călătorii, ca o măsură de a preveni eventuale probleme.
„Odată cu reluarea călătoriilor în interes de afaceri, dar şi a vacanţelor, compania de travel management sau, mai simplu, agenţia de turism capătă o importanţă sporită. Clienţii vor alege agenţii de turism mari, care au o cunoaştere foarte bună, permanent actualizată a condiţiilor de călătorie şi a destinaţiilor, care oferă asistenţă, care au experienţă internaţională şi care pot reacţiona instantaneu atunci când situaţii complet neprevăzute şi potenţial periculoase apar pe parcursul călătoriei“, spun reprezentanţii Aerotravel, într-un răspuns în vederea realizării anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie – ediţia 2020, care va apărea pe piaţă în perioada următoare.