ZF 24

Fotbalul tânăr românesc primeşte o nouă gură de aer. Cris-Tim s-a asociat cu FRF pentru susţinerea Naţionalei Under 21

Fotbalul tânăr românesc primeşte o nouă gură de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.03.2019, 14:59 536

Grupul Cris-Tim, producător de mezeluri şi lactate deţinut de familia Timiş, va sponsoriza în următorii patru ani naţionala de fotbal de tineret U21, care s-a calificat la Campionatul European 2019, desfăşurat în Italia.

„Este un moment important pentru noi, în care devenim parteneri oficiali ai fotbalului românesc. Deşi este primul pas în această direcţie, este un pas hotărâtor, mai ales că investim în generaţiile viitoare. Ştim ce înseamnă performanţa, ştim ce înseamnă să visezi şi să fii numărul unu, şi as dori să îl felicit pe domnul Mirel Rădoi pentru performanţa echipei U21. Este un parteneriat 100% românesc între o companie românească şi echipa de fotbal naţională de tineret a României”, a spus în cadrul unei conferinţe Radu Timiş Jr., directorul comercial al grupului Cris-Tim şi unul dintre moştenitorii businessului fondat de Cristina şi Radu Timiş în urmă cu 25 de ani. Cris-Tim va fi de asemenea şi unul dintre sponsorii Cupei României.

„Grupul Cris-Tim intră în parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal pentru Cupa României şi pentru România Under 21. Este primul partener exclusiv pentru România Under 21, iar acest vine ca o confirmare a unei strategii gândite în urmă cu câţiva ani prin care am început ca federaţie în diferite zone de impact, în zona de selecţie, de competiţie de pregătire, dar de regulament”, a spus şi Răzvan Burleanu, preşedintele FRF. 

La conferinţa de presă, organizată la Casa Timiş în judeţul Prahova, au participat şi Mirel Rădoi, selecţionerul reprezentativei Under 21, dar şi Călin Clej,consultant în management strategic în cadrul grupului Cris-Tim. 

„Mă bucur extrem de mult că performanţa naţionalei Under 21 nu trece neobservată . Asta înseamnă că va trebui să munţumim FRF, dar şi grupului Cris-Tim pentru încrederea pe care ne-o arată devenind sponsor exclusiv al naţionalei de tineret. Cred că acest lucru ne obligă ca această generaţie şi următoarele generaţii să ţină nivelul cât mai sus. Şi aici mă refer la faptul că la fiecare doi ani după ce se vor termina calificările naţionala de tineret să aibă câte o calificare”, a declarat Mirel Rădoi.

„E a treia mea zi în familia Cris-Tim şi sunt extrem bucuros că vorbim despre viitor. Iar acest lucru arată modul în care gândeşte familia Cris-Tim, pornind de la Timiş până la management şi execuţie (...) Pentru mine echipa Under 21 nu este doar un moment fericit , ci mai degrabă intersecţia unor dezamăgiri, frustrări din trecut cu speranţa care vine din viitor şi pe termen lung”, a spus şi Călin Clej, consultant în management strategic în cadrul grupului Cris-Tim. El are o vastă experienţă în marketing, cea mai lungă perioadă petrecând-o în cadrul producătorului de băuturi PepsiCo. Anul trecut, Călin Clej a părăsit PepsiCo după mai bine de 15 ani petrecuţi într-una dintre cele mai mari companii din industria băuturilor şi s-a alăturat echipei Huawei în funcţia de director de marketing. Revenirea lui Călin Clej în industria bunurilor de larg consum vine astfel după doar şase luni în industria telecom.

Grupul Cris-Tim mizează în acest an pe o creştere a cifrei de afaceri de circa 14% faţă de anul trecut, până la circa 175 milioane de euro, conform calculelor ZF făcute pe baza informaţiilor furnizate anterior de Radu Timiş, preşedintele grupului.

El spunea că anul trecut grupul a realizat un rulaj de 154 mil. euro. Cris-Tim are o cotă de piaţă de circa 20% pe categoria mezeluri, acolo unde concurează cu jucători precum Agricola, Aldis şi Caroli.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO