ZF 24

Fostul director de marketing al Mobexpert a investit 40.000 de euro într-un magazin de saltele în Piaţa Victoriei

Fostul director de marketing al Mobexpert a investit...

Autor: Ioana David

06.06.2013, 14:30 990

Marcela Moss, 39 de ani, fostul director de marketing al Mobexpert, a investit 40.000 de euro în primul magazin Salterra, deschis în clădirea America House din Piaţa Victoriei din Capitală. În urmă cu câteva luni, Moss a lansat site-ul de vânzări online salterra.ro. 

În primul an de funcţionare, Marcela Moss estimează că va vinde 4.500 de produse şi va înregistra vânzări de 0,5 mil. euro.

"După o experienţă de 15 ani în domeniul industriei mobilierului am realizat că românii nu acordă suficientă importanţă sănătăţii lor. De multe  ori aleg un pat cu o formă deosebită, dar uită să investească în elementele esenţiale destinate odihnei. De aici a pornit ideea unui concept nou de magazin dedicat culturii somnului", a spus Marcela Moss.

Până anul acesta, Moss a fost directorul de marketing al Mobexpert, cel mai mare jucător in industria locală a mobilei.

Pe această piaţă a vânzărilor de saltele sunt active comapanii precum Studio Moderna (care de¬tine brandul Dormeo), dar şi companii din industria de mobilă şi decoraţiuni interioare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO