ZF 24

Fondatorul Alka Group: Dacă va fi cerere mare pentru un anumit produs în Germania, vom face o fabrică acolo. Însă piaţa din România rămâne primul nostru obiectiv

Fondatorul Alka Group: Dacă va fi cerere mare pentru un...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

17.02.2014, 00:08 623

Alka Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor şi a cafelei, fondat de familia israeliană Krenzia, acum două decenii, şi-a propus ca în următorii cinci ani să-şi dubleze cifra de afaceri, una dintre direcţiile de dezvoltare fiind exporturile, care acum reprezintă sub 10% din business.

„Să exporţi un brand românesc e alt­ceva. Este o diferenţă între a face branduri private pentru export şi a exporta un brand românesc. Este mult mai greu, implică o mare răspundere şi multe investiţii“, spune Amir Krenzia, 48 de ani, unul din fondatorii grupului Alka, într-un interviu acordat Ziarului Financiar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO