A doua parte a stării de urgenţă a venit cu o creştere a volumelor de livrări, în condiţiile în care serviciile de curierat au devenit una dintre puţinele posibilităţi pentru populaţie de a se putea aproviziona cu bunurile necesare.
Perioada de stare de urgenţă, cuprinsă între 16 martie şi 15 mai 2020, a fost pentru compania locală de curierat FAN Courier una extrem de aglomerată, asemănătoare cu Black Friday, ziua din an în care oamenii fac un număr record de achiziţii, impulsionaţi de reduceri.
„Acele două luni au fost asemenea unui roller-coaster, dacă ar fi să exprimăm plastic perioada pe care am traversat-o, sau ca un Black Friday de primăvară care a durat două luni. Principala provocare a fost de aloca reursele necesare desfăşurării activităţii în deplină siguranţă. Astfel, dacă în prima parte a stării de urgenţă, prioritar a fost să ne asigurăm că avem echipamentele necesare pentru a ne proteja angajaţii în condiţiile în care activitatea curentă se desfăşura normal, în a doua parte a perioadei eforturile noastre s-au concentrat pe asigurarea capacităţii de livrare“, spun reprezentanţii FAN Courier.