ZF 24

FAN Courier: Perioada de stare de urgenţă a fost ca un Black Friday de primăvară care a durat două luni

ANTREPRENORI LOCALI

FAN Courier deserveşte peste 50.000 de clienţi, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6.850 de colaboratori şi al unei flote auto de peste 4.200 de autovehicule.

FAN Courier deserveşte peste 50.000 de clienţi, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6.850 de colaboratori şi al unei flote auto de peste 4.200 de autovehicule.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

24.06.2020, 17:15 341

A doua parte a stării de urgenţă a venit cu o creştere a volumelor de livrări, în condiţiile în care serviciile de curierat au devenit una dintre puţinele posibilităţi pentru populaţie de a se putea aproviziona cu bunurile necesare.

Perioada de stare de urgenţă, cu­prinsă între 16 martie şi 15 mai 2020, a fost pentru compania lo­ca­lă de cu­ri­e­rat FAN Cou­rier una ex­trem de aglo­me­rată, ase­mă­nă­toa­re cu Black Friday, ziua din an în care oamenii fac un număr record de achiziţii, impulsionaţi de reduceri.

„Acele două luni au fost asemenea unui roller-coaster, dacă ar fi să exprimăm plastic perioada pe care am traversat-o, sau ca un Black Friday de primăvară care a durat două luni. Principala pro­vocare a fost de aloca reursele nece­sare desfăşurării activităţii în deplină siguranţă. Astfel, dacă în prima parte a stării de urgenţă, prioritar a fost să ne asigurăm că avem echipamentele necesare pentru a ne proteja angajaţii în con­diţiile în care activitatea curentă se desfăşura normal, în a doua parte a perioadei eforturile noastre s-au concentrat pe asigu­rarea capacităţii de livrare“, spun reprezentanţii FAN Courier.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO