ZF 24

eMAG lansează un serviciu premium în Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa şi Iaşi. Iulian Stanciu, CEO: Lucrăm de câţiva ani la acest produs

Iulian Stanciu, CEO eMAG

Iulian Stanciu, CEO eMAG

Autor: Cristina Bellu

14.06.2020, 00:00 7766

eMAG, cel mai mare retailer online local, anunţă lansarea produsului premium Genius, care oferă acces membrilor acestuia la serviciul de livrare rapidă şi gratuită pentru toate comenzile care depăşesc valoarea de 100 lei.

Produsul este disponibil în Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, dar şi localităţile limitrofe acestora, urmând să fie extins în mai multe oraşe din ţară, începând cu Timişoara, din luna iulie.

Concret, orice comandă plasată de luni până vineri, până seara târziu, este livrată a doua zi. În plus, în Bucureşti, pentru comenzi plasate până la miezul nopţii, livrarea se face a doua zi, 7 zile din 7, inclusiv duminica.

La easybox sau la showroom, transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii, pentru orice produs Genius, iar pentru livrarea acasă, membrii beneficiază de transport gratuit pentru toate comenzile care depăşesc 100 lei şi de extinderea perioadei de retur gratuit la 60 de zile, comparativ cu 14 zile perioada legală.

“Lucrăm de câţiva ani la acest serviciu, rezolvăm astfel cele mai importante cerinţe ale clienţilor: livrare gratuită, livrare a doua zi pentru comenzi care pot fi plasate chiar şi până la miezul nopţii, livrare sâmbăta şi duminica, retur gratuit 60 de zile, toate pentru o gamă de produse care acoperă orice nevoi. Pentru lansarea acestui serviciu, am investit în dezvoltarea gamei de produse, a serviciilor de livrare rapidă, inclusiv în extinderea reţelei easybox, care a ajuns la 500 de lockere, precum şi în depozite uriaşe pentru a gestiona o gamă mare de produse. Probabil acesta este cel mai important serviciu lansat până acum de eMAG, reuşim astfel să salvăm clienţilor timp şi bani", transmite Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Serviciul poate fi accesat în urma unei taxe de 8,25 lei pe lună, plătibilă anual, potrivit datelor transmise de companie

“În ultimii ani, gama de produse disponibilă pe eMAG a crescut foarte mult, iar clienţii au început să comande tot mai des din diverse categorii. Un exemplu în acest sens îl reprezintă interesul peste aşteptări arătat produselor de băcănie şi băuturi, categorii lansate în urmă cu o zi. (...) Serviciul premium eMAG Genius este abia la început, ne propunem să dublăm gama de produse Genius până la finalul anului, să adăugăm noi beneficii, dar şi să extindem în mai multe oraşe, începând cu Timişoara, din luna iulie”, completează Andrei Şercanean, Business Development Director eMAG.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO