ZF 24

De ce este berea la doză mai bună decât cea la sticlă

De ce este berea la doză mai bună decât cea la sticlă

Autor: Octavian Calei

17.08.2013, 14:41 4948

Marii producători de bere din SUA, precum Ska Brewing şi Budweiser, încep să adopte din ce în ce mai mult ambalajul din aluminiu din motive practice dar şi de siguranţă sau calitate, scrie Business Insider.

„Sticlele nu sunt bune pentru un picnic. Poate vrei să iei berea cu tine în vârful unui munte pe care îl urci pe jos”, a spus Dave Welz, din partea Ska Brewing. Reprezentantul companiei mai menţionează şi faptul că doza este mai ieftină şi mai ecologică faţă de sticle.

Printre avantaje, Welz mai adaugă greutatea scăzută, care pentru transportatori înseamnă un consum mai redus şi, în consecinţă, poluare mai puţină.

„Lumina distruge compuşii organici din bere care dau aromele acelea preferate ale consumatorilor”, a spus Welz.

În acelaşi timp, berea la doză oferă o sigilare mai bună contra aerului, unul dintre principalii inamici ai băuturii.

Deşi există avantaje în ceea ce priveşte calitatea berii, consumatorii se gândesc mai mult la avantajele practice: uşurinţa cu care se pot transporta, eliminarea riscului de spargere în cazul sticlelor, depozitarea mai ergonomică şi răcirea mai rapidă.

Temerile cu privire la otrăvirea cu BPA, substanţă chimică eliminată din ambalajele de aluminiu şi plastic, nu mai sunt atât de mari în prezent.

Potrivit studiilor MarketWatch, în 2012 dozele reprezentau 53,2% din piaţa de bere în timp ce sticlele deţineau 36,5%. În 2006, cele două metode de comercializare a berii erau aproape la fel de populare.


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO