ZF 24

Danone aduce în România un brand olandez de brânzeturi

Danone aduce în România un brand olandez de brânzeturi

Autor: Mădălina Dediu Panaete

12.02.2015, 18:30 462
 

Leerdammer este disponibilă în patru arome: Original, Light life, care are cu 38% mai puţină grăsime decât varianta Original, Delacrème şi Caractère care are un gust mai puternic, datorită perioadei mai lungi de maturare.

„Alături de reprezentanţii Bel Group, cu care suntem parteneri încă din 2011, suntem mândri să anunţăm lansarea în România a unui alt brand Bel: Leerdammer, lider pe segmentul brânzeturilor feliate în Europa”,  spune Roxana Tisăianu, director comercial în cadrul Danone PDPA.

Grupul Bel este lider mondial pe segmentul mărcilor de brânză feliată. În anul 2013 grupul Bel a înregistrat vânzări de 2,7 miliarde euro. Compania are în portofoliu mărci precum: La Vache Qui Rit, Kiri, BabyBel,Leerdammer, Boursin, precum şi 20 de branduri locale.

Grupul are peste 10.000 de salariaţi în 30 de filiale din toată lumea. Produsele Bel se fabrică în 28 de centre de producţie şi se distribuie în peste 120 de ţări.

În România, Danone este liderul pieţei de lactate şi, implicit de iaurturi –activitatea centrală a grupului- şi deţine o unitate de producţie în Bucureşti, considerată cea mai performantă fabrică a grupului din Europa. Danone România a avut în 2013 o cifră de afaceri de 109 mil. euro şi produce zilnic în fabrica din Capitală peste un milion de iaurturi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO