Caută doar în titlu
ZF 24

Daniel Boaje, McDonald’s România. De deciziile luate acum depinde viitorul afacerii. Cel mai important este să ne adaptăm rapid, să ne folosim resursele şi să luăm decizii responsabile pentru a susţine continuitatea businessului

Lanţul de restaurante este prezent pe plan local cu peste 80 de unităţi în 26 de oraşe din ţără. Astăzi McDonald’s este liderul pieţei locale de restaurante cu afaceri de circa 765 mil. lei în 2018, ultimul an pentru care există date publice.

Pandemia de COVID-19 a schim­bat temporar modelul de business al lanţului de restaurante McDonald’s care a pariat mai mult pe livrări şi pe drive-though în contextul în care uni­tă­ţile clasice stradale nu au mai putut să primească clienţi, iar cele din malluri nu mai sunt deschise.

„Efectele la nivelul businessului se văd pe cele mai multe segmente, nu doar în HoReCa, este o perioadă di­fi­ci­lă pentru toţi. Principalul nostru avantaj stă în sistemul operaţional al Mc­Donald’s şi în investiţiile pe care le-am fă­cut în ultimii ani, care ne permit să funcţionăm, chiar dacă vorbim de res­trân­gerea activităţii operaţionale“, spu­ne Daniel Boaje, CEO şi acţio­nar mi­noritar al companiei.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.