Zborurile intre trei si sase ore sunt principalul segment pecare Air France-KLM vrea sa atraga mai multi pasageri. Daca ar fiposibil ca reducerea de 35% pe care a aplicat-o biletelor din acestsegment sa ii atraga pana si pe pasagerii companiilor low-cost, arfi cu atat mai bine, scrie BUSINESS Magazin.
Directorul general al Air France-KLM, Pierre-Henri Gourgeon, adecis sa riposteze in lupta cu sectorul low-cost si a reganditstrategia privind aceste zboruri incepand cu 1 aprilie 2010.
Erik Varwijk, vicepresedinte al Air France-KLM, sustine ca intrareaTarom in alianta aeriana transnationala Sky Team, in care AirFrance-KLM este membru de baza, este importanta pentru companiafranco-olandeza, pana in prezent colaborarea fiind de bunaugur.
Cititi mai multe despre strategia Air France-KLM si Tarom in lupta culow-cost-urile pe www.businessmagazin.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels