ZF 24

Cum se lupta Air France-KLM cu operatorii low-cost

Cum se lupta Air France-KLM cu operatorii low-cost
19.11.2009, 11:19 18

Zborurile intre trei si sase ore sunt principalul segment pecare Air France-KLM vrea sa atraga mai multi pasageri. Daca ar fiposibil ca reducerea de 35% pe care a aplicat-o biletelor din acestsegment sa ii atraga pana si pe pasagerii companiilor low-cost, arfi cu atat mai bine, scrie BUSINESS Magazin.

Directorul general al Air France-KLM, Pierre-Henri Gourgeon, adecis sa riposteze in lupta cu sectorul low-cost si a reganditstrategia privind aceste zboruri incepand cu 1 aprilie 2010.

Erik Varwijk, vicepresedinte al Air France-KLM, sustine ca intrareaTarom in alianta aeriana transnationala Sky Team, in care AirFrance-KLM este membru de baza, este importanta pentru companiafranco-olandeza, pana in prezent colaborarea fiind de bunaugur.

Cititi mai multe despre strategia Air France-KLM si Tarom in lupta culow-cost-urile pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO