ZF 24

Cum s-a schimbat comportamentul de consum în contextul pandemiei: Românii cumpără mai mult, caută produse mai ieftine şi ambalaje mai mari

În aprilie apar primele semne de presiune financiară, astfel că 39% dintre consumatori declarând că veniturile personale au scăzut sau vor scădea în viitorul apropiat, în timp ce alţi 39% declară acelaşi lucru pentru unul din membrii gospodăriei.

În aprilie apar primele semne de presiune financiară, astfel că 39% dintre consumatori declarând că veniturile personale au scăzut sau vor scădea în viitorul apropiat, în timp ce alţi 39% declară acelaşi lucru pentru unul din membrii gospodăriei.

Autor: Cristina Roşca

20.05.2020, 17:00 913

Pandemia de COVID-19 şi-a pus amprenta asupra comportamentului de consum din România şi de pre­tutindeni. 

După o lună martie cu creşteri de până la 80% ale vânzărilor de produse de larg consum, în aprilie avansul s-a temperat, ajungând la un nivel similar celui din 2019. Totuşi, s-au remarcat o serie de schimbări în modul în care românii fac shopping, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Nielsen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO