ZF 24

Cotidianul: Firmele isi fac reclama prin graffiti

30.04.2007, 09:49 28

O noua cultura urbana a aparut pe zidurile marilor orase: stencilul. Firmele il folosesc ca pe o forma de promovare foarte ieftina, scrie Cotidianul.

Stencilsurile sint, de fapt, mici imagini (un logo, un slogan, un desen) desenate cu sprayul pe ziduri. Sint facute cu ajutorul unor sabloane din carton sau din plastic care se pun pe ziduri, se coloreaza si lasa in urma o anume imagine.

"E cel mai ieftin mod de a ne promova. Avem un sablon plastifiat, sprayurile si un prieten pe care il platim, care se ocupa de arta. Pina acum am desenat zece, in zona Teatrului National, in Parcul Eroilor, unde se aduna skaterii, si pe magazinul nostru. Aici se invirte publicul nostru tinta, spune Stefan Ciubotariu, asociat la un magazin specializat pe tenisi de skate. www.cotidianul.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO