ZF 24

Companiile fac schimbari numai atunci cand trebuie

28.09.2008, 14:00 12

Cele mai multe organizatii au initiative de schimbare in momentul in care se lovesc de o problema. In consecinta, schimbarile intervin in urma unei nemultumiri sau a unor rezultate nefavorabile si mult prea rar pentru a anticipa un eventual pas gresit.

“Fiecare initiativa de schimbare a unei companii are in spate un indicator de business. In ceea ce priveste Xerox, 28% din forta din vanzari pleca din companie. In cazul Coca-Cola costurile cu trainingul erau mai mari decat rezultatele”, enumera problemele cu care s-au confruntat organizatiile de pe piata locala la anumite momente Dan Berteanu, general manager, United Business Development (UBD) Polonia si Romania, organizatie cu activitati de consultanta in resurse umane.

Cititi in suplimentul de luni al ZIARULUI FINANCIAR, Profesii, ce se intampla atunci cand deciziile in ceea ce priveste schimbarea organizatiei nu sunt luate la timp si care sunt motivele de frustrare a angajatilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO