ZF 24

Comerţul online se îndreaptă spre 2 miliarde de euro în acest an

Daniel Nicolescu, Country Manager al PayU România: Experienţa de cumpărare în acest moment nu numai că poate fi comparată cu cea oferită de magazinele internaţionale, ci, mai mult, vine cu foarte multe beneficii adiţionale: viteză de livrare, suport pentru clienţi localizat, metode de plată locale şi servicii postvânzare

Daniel Nicolescu, Country Manager al PayU România: Experienţa de cumpărare în acest moment nu numai că poate fi comparată cu cea oferită de magazinele internaţionale, ci, mai mult, vine cu foarte multe beneficii adiţionale: viteză de livrare, suport pentru clienţi localizat, metode de plată locale şi servicii postvânzare

Autor: Ioana Nita

15.05.2014, 00:07 248

Un utilizator român cheltuie doar 100 de euro în mediul online faţă de 202 euro un ceh şi 185 de euro un polonez.

Piaţa de comerţ electronic din România, estimată anul trecut la circa un miliard de euro, are cel mai mare  potenţial de creştere din regiune, în condiţiile în care există încă multe industrii care nu s-au dezvoltat şi în mediul online şi în care doar 20% dintre cei 10 milioane de utilizatori de internet cumpără de pe site-urile de e-commerce.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO