ZF 24

Clujenii de la Safeway vor să ajungă la 15 magazine Home Garden până la finalul anului 2020. Patru din cele nouă magazine ale reţelei Home Garden au o suprafaţă de peste 200 de metri pătraţi

Magazinele Home Garden care dispun de un spaţiu de vânzare de peste 200 mp comercializează aproximativ 7.000 de produse, în timp ce restul magazinelor, cu o suprafaţă de vânzare de sub 150 de metri, au la comercializare peste 5.000 de produse

Magazinele Home Garden care dispun de un spaţiu de vânzare de peste 200 mp comercializează aproximativ 7.000 de produse, în timp ce restul magazinelor, cu o suprafaţă de vânzare de sub 150 de metri, au la comercializare peste 5.000 de produse

Autor: Laurentiu Cotu

23.10.2019, 19:00 872

Safeway, o afacere în distribuţia de produse alimentare, băuturi alcoolice şi nonalcoolice controlată de familia Shakhshir din Cluj-Napoca, care deţine pe piaţa locală şi franciza de fashion Bossini, a ajuns în prezent la nouă magazine operate sub brandul Home Garden în judeţul Cluj (7 în municipiul Cluj-Napoca şi 2 în oraşul Câmpia Turzii) şi intenţionează să încheie anul 2020 cu o reţea de cel puţin 15 unităţi. În prezent, cel mai mare magazin din lanţul Home Garden se află în Sora Shopping Center din Cluj-Napoca şi are peste 700 de metri pătraţi.

„De la preluarea primului magazin sub tutela brandului HomeGarden, în toamna anului 2017, şi până în momentul de faţă, lanţul local HomeGarden Supermarket a ajuns la 9 unităţi în judeţul Cluj. Ne dorim ca în următorii ani să ajungem la o extindere la nivel regional a lanţului şi consolidarea poziţiei magazinelor pe piaţa clujeană. Până la finele anului 2020 dorim să ajungem la cel puţin 15 magazine’’, a declarat pentru ZF Transilvania Ghassan Shakhshir, marketing manager la Safeway International Impex.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO