-
Producătorul a raportat în 2019 afaceri de 33,4 mil. lei, în uşoară creştere faţă de anul anterior
-
Criza coronavirusului a schimbat strategia iniţială, însă Dacia Plant vrea să dezvolte noi produse şi să îşi majoreze businessul cu 15%, ceea ce ar duce la afaceri de 38 mil. lei, din calculele ZF.
Dacia Plant, unul dintre cei mai mari producători români de suplimente alimentare, şi-a majorat uşor afacerile în 2019, până la 33,4 mil. lei, pe fondul consolidării portofoliului de produse al companiei, iar planurile pentru anul acesta urmăresc în continuare dezvoltarea unor game noi. Criza coronavirusului a determinat producătorul român să înceapă producţia de gel igienizant pentru a răspunde cererii din piaţă.
„Anul 2020 pentru noi a început cu multe planuri şi strategii. Am finalizat dezvoltarea depozitului de finite căruia i-am dublat capacitatea şi pe care l-am digitalizat, apoi a venit pandemia şi a trebuit să lăsam deoparte planurile pe care le aveam şi să ne adaptăm contextului, motiv pentru care ne-am repliat pe lansarea unor produse necesare perioadei pe care o trăim”, a spus pentru ZF Claudia Burghelea, director de marketing al Dacia Plant.