ZF 24

Claudia Burghelea, Dacia Plant: În ceeaa ce priveşte vânzările, da, am avut creşteri în perioada pandemiei pe toate canalele. Noi chiar am angajat 30 de oameni care altfel ar fi intrat în şomaj tehnic. Pentru 2020 vrem o creştere de 15%

Claudia Burghelea, director de marketing Dacia Plant: Avem în plan o creştere de 15% comparativ cu anul viitor

Claudia Burghelea, director de marketing Dacia Plant: Avem în plan o creştere de 15% comparativ cu anul viitor

Autor: Georgiana Mihalache

02.06.2020, 20:15 352
  • Producătorul a raportat în 2019 afaceri de 33,4 mil. lei, în uşoară creştere faţă de anul anterior

  • Criza coronavirusului a schimbat strategia iniţială, însă Dacia Plant vrea să dezvolte noi produse şi să îşi majoreze businessul cu 15%, ceea ce ar duce la afaceri de 38 mil. lei, din calculele ZF.

Dacia Plant, unul dintre cei mai mari producători români de suplimente alimentare, şi-a majorat uşor afacerile în 2019, până la 33,4 mil. lei, pe fondul consolidării portofoliului de produse al companiei, iar planurile pentru anul acesta urmăresc în continuare dezvoltarea unor game noi. Criza coronavirusului a determinat producătorul român să înceapă producţia de gel igienizant pentru a răspunde cererii din piaţă.

„Anul 2020 pentru noi a început cu multe planuri şi strategii. Am finalizat dezvoltarea depozitului de finite căruia i-am dublat capacitatea şi pe care l-am digitalizat, apoi a venit pan­demia şi a trebuit să lăsam deoparte planurile pe care le aveam şi să ne adaptăm contextului, motiv pentru care ne-am repliat pe lan­sarea unor produse necesare perioadei pe care o trăim”, a spus pentru ZF Claudia Bur­ghe­lea, director de marketing al Dacia Plant.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO