ZF 24

Chiar dacă restaurantele sunt închise, vânzările de vinuri ale Purcari au crescut. Acţiunile se apreciază la Bursa de la Bucureşti. Ce spune compania despre răscumpărări de acţiuni

Chiar dacă restaurantele sunt închise, vânzările de...

Autor: Liviu Popescu

23.04.2020, 17:55 538

Purcari raportează o creştere a vânzărilor de 9% în T1/2020, susţinută de majorarea cu 36% în România Restaurentele s-au închis pe finalul lunii martie.

Purcari (WINE), companie vinicolă regională şi care cuprinde o familie de patru vinării, în Republica Moldova şi în România, a anunţat într-o prezentare către investitori că veniturile pe T1/2020 s-au majorat cu 9% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. Astfel, potrivit calculelor ZF, vânzările Purcari au ajuns la circa 46 mil. lei în primele trei luni din 2020.  

Această dinamică a fost susţinută de majorarea vânzărilor cu 36% în piaţa din România, Polonia (12%), Ucraina (61%). Pe de altă parte, Purcari a înregistrat scăderi în China (50%) şi în Republica Moldova (17%), segment care este afectat de reducerea vânzărilor în HORECA.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO