BRD-Groupe Societe Generale avertizeaza clientii serviciului sau de Internet banking sa nu dezvaluie datele personale, cum ar fi parola, numarul cardului, codul PIN, dupa ce joi a existat o tentativa de frauda cu mesaje transmie prin posta electronica, aparent de catre reprezentantii bancii.
"Mesajul e-mail a fost transmis ca venind in mod aparent din partea BRD si solicita accesarea unui site cu design identic cu cel al serviciului de internet banking www.brd-net.ro in scopul completarii unor date personale (user si parola, numar card, data expirarii cardului, PIN-ul). BRD-Groupe Soci?t? G?n?rale a luat imediat masuri pentru blocarea acestei tentative de furt de date personale, iar securitatea sistemului informatic care sustine functionarea serviciului de internet banking BRD-Net nu a fost niciun moment pusa in pericol", se arata intr-un comunicat al bancii.
Aceasta metoda este nunoscuta sub denumirea de "phishing".
Institutia aminteste clientilor ca BRD nu solicita niciodata prin e-mail informatii confidentiale - user/parola, numar de card, data expirarii acestuia, codul PIN.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels