ZF 24

BRD avertizeaza clientii asupra unei tentative de fraudare prin Internet

30.03.2007, 10:56 16

BRD-Groupe Societe Generale avertizeaza clientii serviciului sau de Internet banking sa nu dezvaluie datele personale, cum ar fi parola, numarul cardului, codul PIN, dupa ce joi a existat o tentativa de frauda cu mesaje transmie prin posta electronica, aparent de catre reprezentantii bancii.

"Mesajul e-mail a fost transmis ca venind in mod aparent din partea BRD si solicita accesarea unui site cu design identic cu cel al serviciului de internet banking www.brd-net.ro in scopul completarii unor date personale (user si parola, numar card, data expirarii cardului, PIN-ul). BRD-Groupe Soci?t? G?n?rale a luat imediat masuri pentru blocarea acestei tentative de furt de date personale, iar securitatea sistemului informatic care sustine functionarea serviciului de internet banking BRD-Net nu a fost niciun moment pusa in pericol", se arata intr-un comunicat al bancii.

Aceasta metoda este nunoscuta sub denumirea de "phishing".

Institutia aminteste clientilor ca BRD nu solicita niciodata prin e-mail informatii confidentiale - user/parola, numar de card, data expirarii acestuia, codul PIN.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO