ZF 24

Bogdan Niţulescu, Microsoft România: Nu ştim cum va arăta maşina viitorului, dar ştim foarte bine că viitorul industriei auto este îngemănat cu tehnologia informaţiei

Bogdan Niţulescu, Microsoft România: Nu ştim cum va...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.03.2019, 12:41 187
Bogdan Niţulescu, corporate accounts manager în cadrul Microsoft România, spune că tehnologii precum HoloLens, care foloseşte realitatea mixtă, ajută jucătorii din industria auto atât să-şi reducă costurile, cât şi să atragă şi să fidelizeze clienţii. 
 
„Tehnologia  de tip Hololens reduce atât costurile showroom-ului, dar apropie şi consumatorul de brand. Pe deoparte monetizând pe trendurile existente în industrie în care consumatorii îşi doresc experienţe unice, îşi doresc să îmbine vizitarea unui showroom cu butonatul din faţa televizorului, Practic online-ul şi combină cu offline-ul şi asta creşte gradul de satisfacţie al consumatorului. Dacă ne referim la componenta de costuri, gândiţi-vă ce înseamnă un număr mai mic de maşini expuse în showroom, imaginaţi-vă că înseamnă mai puţine piese de service fizice”, a spus Bogdan Niţulescu în cadrul evenimentului ZF Transport, Logistics & Automotive Summit 2019.
 
 
Ce a a mai spus managerul: 
 
Nu ştim cum va arăta maşina viitorului, dar ştim foarte bine că viitorul industriei auto este îngemănat cu tehnologia informaţiei. Ştiu foate bine că anul acesta tot ce înseamnă hardware va fi distribuit oficial în România şi vom avea astfel de implementări şi la showroom-uri şi la fabrici din România. Avem tot mai multe proiecte în derulare şi le vom vedea cât de curând şi aici. 
Dacă acum câţiva ani ne puneam problema dacă, acum vorbim când. Fiecare companie realizează că viitorul se realizează doar migrând în cloud. 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO