Caută doar în titlu
ZF 24

Cu o piaţă în creştere timidă în volume şi cu puţine motive de a crede că apetitul pentru benzină şi motorină va mai reveni la ritmuri de 10% pe an, companiile petroliere caută să-şi consolideze poziţia pe alte segmente, intrând astfel în cocurenţă directă cu firme cum sunt cele din comerţul modern alimentar.

Astfel, petroliştii care au participat la cea de-a opta ediţie a ZF Power Summit, conferinţa dedicată temelor energetice organizată de ZF, care anul acesta a avut loc în perioada 19-20 februarie, nu exclud să investească în unităţi în care componenta de combustibil chiar să lipsească, focusul fiind în zona alimentară.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.