ZF 24

Bart Maas, BAT: La fiecare procent adaugat pietei ilegale de tutun, statul pierde 20 de milioane de euro

13.07.2008, 19:30 18

Compania British American Tobacco (BAT), unul dintre cei trei mari jucatori de pe piata locala a tutunului, vizeaza o cota de piata de 50% pana in 2010, fata de 42,5% cat detine in prezent, potrivit datelor companiei.

Atingerea acestei cote de piata va fi sustinuta de cresterea cu doua cifre a vanzarilor BAT din acest an, care ar duce afacerile companiei inspre un miliard de euro. Astfel, BAT ar fi primul producator de bunuri de larg consum (FMCG) care ar atinge acest prag, in conditiile in care, potrivit datelor companiei de cercetare a pietei, Nielsen, tigaretele sunt si cel mai important segment din FMCG, devansand vanzarile de bere si de bauturi racoritoare.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce venituri a inregistrat compania in primul semestru al acestui an si care a fost cea mai vanduta marca a BAT.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO