ZF 24

Anul trecut, la numai 33 de ani, vindea pe Internet mobilă şi decoraţiuni de 7 mil. euro. Anul acesta vânzările au crescut la 17 mil. euro

Anul trecut, la numai 33 de ani, vindea pe Internet...

Autor: Ana Maria Petcana

17.12.2014, 14:42 3480

În afară de România, Vivre mai activează în Bulgaria, Ungaria, Croaţia şi Polonia. Anul trecut compania a raportat afaceri de 7 milioane euro.

"Această evoluţie a fost posibilă pentru că am investit continuu în consolidarea pe pieţele în care suntem în prezenţi şi ne-am concentrat pe îmbunătăţirea ofertei de produse la nivel de calitate, diversitate şi preţ. De asemenea, anul acesta am introdus noi servicii care să faciliteze procesul de cumpărare", a declarat Monica Cadogan, directorul general al Vivre.

Vedeţi aici mai multe declaraţii ale Monicăi Cadogan, de la emisiunea ZF Live, din primăvara acestui an

Vivre a vândut mai mult de 2 milioane de produse, de la peste 1.700 de furnizori, cele mai achiziţionate produse fiind din categoria textilelor, decoraţiunilor şi obiectelor de mobilier, iar pentru 2015, cea mai mare creştere pe categorii se estimează în zona produselor de mobilier.

De asemenea, majoritatea clienţilor Vivre a plasat mai multe comenzi de-a lungul timpului, peste 80% dintre aceştia achiziţionând produse în mod repetat. În 2014, numărul de abonaţi s-a dublat, ajungând la 1,3 milioane, faţă de 700.000 la sfârşitul lui 2013.

Şi pentru 2015, Vivre estimează o dublare a cifrei de afaceri

"Pentru anul viitor, estimăm o dublare a cifrei de afaceri, preconizările bazându-se atât pe continuarea investiţiilor în pieţele existente, cât şi pe extinderea pe noi verticale. De asemenea, ne bazăm pe o evoluţie pozitivă a pieţei online de home & deco în 2015 şi un mediu favorabil pentru creşterile propuse în pieţele existente", a arătat Monica Cadogan.

Modelul Vivre este unul de private sales (vânzări private), în care utilizatorii se înregistrează pe site şi au acces la promoţii limitate ca timp şi preţuri reduse până la 50%.

Vivre a fost lansat pe piaţă în aprilie 2012 şi este o asociere între Advisory Delta, Andras Nagy Vajda şi Neogen, companie care deţine şi site-ul de recrutare Bestjobs.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO