ZF 24

Andreea Madlen Flueras, care a creat brandul Made With Joy in Transylvania, duce la New York cămăşile pictate manual într-un atelier din Făgăraş

Andreea Madlen Flueras, care a creat brandul Made With...

Autor: Alexandra Matei

06.08.2021, 15:55 386

Anul trecut, în plină pandemie, brandul a devenit partener al retailerului online Fashion Days.

Andreea Madlen Flueras, antreprenoarea care în 2018 a pus bazele brandului Made With Joy in Transylvania, sub care comercializează cămăşi şi alte articole vestimentare pictate manual de către ea într-un atelier din Făgăraş, face primii paşi pe piaţa internaţională, la New York.

Aceasta va participa la târgul internaţional New York Now, care va avea loc în perioada 8-11 august la Javits Center, iar astfel, cămăşile pictate manual în atelierul din Făgăraş sub eticheta Made With Joy in Transylvania vor beneficia de mai multă vizibilitate în plan internaţional.

„De-a lungul timpului am participat la mai multe târguri şi festivaluri – Untold & Electric Castle, târguri de design –, dar ne doream foarte mult să participăm la un târg internaţional. Deşi ştiam că se va face o selecţie foarte riguroasă, ne-am luat inima în dinţi şi am încercat. Astfel, recent am fost admişi la unul dintre cele mai mari târguri internaţionale, New York Now, care se desfăşoară chiar zilele acestea, 8-11 august, în oraşul New York, la Javits Center. Anul acesta suntem singurul brand românesc care va fi prezent la târg”, a spus Andreea Madlen Flueras. 

În cadrul târgului, mai spune ea, preţul de vânzare al unei cămăşi poate depăşi 150 de dolari. Acesta depinde foarte mult de complexitatea ilustraţiei şi de timpul de lucru alocat fiecărui design, a precizat antreprenoarea.

Ea menţionează că prezenţa la un astfel de târg ajută brandul românesc în special pe partea de vizibilitate. Mai mult, evenimentul de la New York a fost un bun prilej pentru lansarea a două colecţii noi. „Visul nostru este să facem cunoscut brandul şi pe plan internaţional, astfel că vom lansa în cadrul târgului două colecţii noi, una pentru femei şi una pentru bărbaţi.”

Anul 2020, după cum spune Andreea Madlen Flueras, a fost unul imprevizibil pentru brandul care s-a născut în Transilvania în urmă cu aproape trei ani şi deşi acesta a avut de suferit din cauza lipsei evenimentelor în timpul pandemiei, pe parcurs, s-a constatat o creştere în rândul oamenilor care i-au fost alături.

Acest lucru s-a văzut mai ales prin faptul că ei au apelat în continuare la serviciile businessului, pentru a face cadouri celor dragi, chiar şi în plină pandemie.

Tot anul trecut, susţine aceasta, au ieşit pe piaţă produse noi, astfel că brandul a devenit şi partener al Fashion Days. „Ne-a ajutat foarte mult ca expunere pe plan naţional si internaţional”.

În momentul de faţă, aceasta spune că focusul principal este pe dezvoltarea brandului pe plan internaţional şi pe diversificarea modelelor. De asemenea, crearea de colecţii noi, ilustraţii şi broderii exclusiviste, dar şi lansarea de colecţii unicat, în serie limitată sunt obiective care se află tot în primul plan pentru dezvoltarea afacerii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO