ZF 24

Altex, vânzări de 103 milioane de euro de Black Friday 2016, în creştere cu 35% faţă de ediţia 2015

Altex, vânzări de 103 milioane de euro de Black Friday...

Autor: Departamentul Economic

02.12.2016, 14:26 326

„Clienţii îşi doresc tehnologie de ultim moment, care să răspundă ritmului de viaţă mai dinamic. Am dezvoltat cel mai mare Black Friday pentru a le asigura o gamă cât mai extinsă şi un interval de timp mai mare, astfel încât să găsească mai uşor cele mai bune opţiuni şi să aibă suficient timp pentru a face o alegere raţională”, afirmă Daniel Mirea, retail director la Altex România.

Cele mai bine vândute produse în campania de Black Friday 2016 în magazinele Altex şi Media Galaxy au fost cele din categoriile televizoare şi smartphones. Pe platformele online, componentele şi perifericele PC, laptopurile şi tabletele s-au vândut cel mai bine. Vânzări semnificative s-au înregistrat şi în categoriile gaming, electrocasnice mari şi mici sau cele de îngrijire personală.

Potrivit Altex, printre produsele-vedetă din acest an se numără LED TV UHD Smart Samsung cu diagonala de 152 cm, ultrabook-ul Zenbook ASUS cu procesor Inter Core i5, smartphone Huawei P9 sau consola PS4. În cele 35 de zile de Black Friday, pe site-urile Media Galaxy şi Altex au fost înregistrate peste 10,5 milioane de sesiuni şi peste 5 milioane de vizitatori unici.

Altex România a derulat anul acesta campania de Black Friday timp de 35 de zile, în perioada 20 octombrie - 23 noiembrie. Retailerul înfiinţat în urmă cu 23 de ani reuneşte 116 magazine Altex şi Media Galaxy.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO