ZF 24

Allview vrea să vândă peste 100.000 de smartphone-uri şi 100.000 de tablete

Alin Nişcov, director de vânzări al Allview, a pre­zen­tat tehnologia Smart2View care permite transfer de conţinut de pe smartphone direct pe televizor prin intermediul unui stick USB

Alin Nişcov, director de vânzări al Allview, a pre­zen­tat tehnologia Smart2View care permite transfer de conţinut de pe smartphone direct pe televizor prin intermediul unui stick USB

Autor: Ioana Nita

29.08.2013, 00:06 407

Compania braşoveană Visual Fan, care comercializează diferite produse electronice sub brandul Allview, a vândut în primele şapte luni ale anului peste 60.000 de smartphone-urii şi aproximativ tot atâtea tablete PC, şi se aşteaptă ca la sfârşitul anului să depăşească 100.000 unităţi livrate pentru ambele tipuri de dispozitive mobile, a declarat pentru ZF Alin Nişcov, director de vânzări al Allview. Anul trecut, Allview a vândut 18.000 de smartphone-uri şi 48.000 de tablete.

„În momentul de faţă aproape unu din patru români cumpără un telefon Allview la preţul de listă, fără abonament“, a spus Alin Nişcov, adăugând că brandul Allview a avut în primul semestru o cotă de 27% din piaţa locală pe care se comercializează telefoane mobile la preţuri de raft. Din piaţa totală de profil, care include şi vânzările de smartphone-uri realizate prin intermediul operatorilor telecom, Allview a înregistrat o cotă de 8%.
Aproximativ 10% din producţia Allview merge la export. Tabletele şi smartphone-urile Allview sunt produse în China şi folosesc platforma software Google Android. Allview concurează în principal cu alţi jucători locali (Evolio, E-Boda, Serioux) pe un segment de preţ  de aproximativ 90 - 300 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO