ZF 24

Al doilea mare constructor din lume se retrage din cursa pentru Tronsonul Comarnic-Brasov

23.02.2009, 21:20 87

Bouygues Travaux Publics SA, al doilea mare constructor din lume, si parte a consortiului Autostrada Prahova, impreuna cu DTP - Terassement SA, Intertoll Europe Zrt si Meridiam Infrastructure Finance SARL, s-a retras din cursa pentru atribuirea contractului de concesiune de lucrari publice si servicii pentru autostrada Bucuresti-Brasov, tronsonul Comarnic-Brasov, se arata intr-un comunicat al Ministerului Transporturilor.

Contractul de concesiune pentru proiectarea, finantarea, construirea si intretinerea unei autostrazi reprezinta o premiera in Romania, necesitatea unei astfel de metode aparand ca urmare a costurilor foarte mari, de ordinul miliardelor de euro, pentru construirea de autostrazi.

Autostrazile costa mai mult decat dublul bugetului MTI

Consortiile care au ramas in cursa pentru Tronsonul Comarnic-Brasov sunt:

- Consortiul format din Vinci Concession-Actor Concession-Vinci Construction Grand Projets-Aktor, cu un termen de finalizare a tronsonului de 48 de luni si o concesiune pe 30 de ani;

- Consortiul Astrada Concession, format din Strabag AG, Egis Projects, Eurovia Construct International, Housing & Construction Holding Co. Ltd, cu un termen de finalizare a tronsonului de 48 de luni si o concesiune pe 30 de ani;

- Consortiul Autostrada A3 Comarnic - Brasov, format din Bilfinger Berger -Porr, cu un termen de finalizare a tronsonului de 60 de luni si o concesiune pe 30 de ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO