Agentiile de turism au incasat in acest an 15-20 de milioane de euro din vanzarea pachetelor de Paste, in conditiile in care numarul de turisti a crescut atat la destinatiile interne, cat si pentru cele externe.
"Anul acesta, circa 80.000 de romani au cumparat pachete turistice in diferite statiuni din tara, pentru a petrece sarbatorile de Paste. Aceasta inseamna o crestere de circa 10% fata de 2006. Pe destinatiile externe, cresterea a fost mai mare, de aproximativ 30%, avand in vedere ca 25.000 de romani au cumparat sejururi in strainatate pentru cele cateva zile libere de Paste", a declarat, marti, purtatorul de cuvant al Patronatului Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), Traian Badulescu.
El a adaugat ca valoarea totala a pachetelor vandute de agentii pentru destinatiile interne s-a ridicat la 12-13 milioane de euro, restul incasarilor provenind din vacantele in strainatate. Mediafax
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels