LIVE: ZF AGROPOWER - ​Cum pot fi integrate produsele agroalimentare româneşti sub aceeaşi umbrelă, ca alternativă economică durabilă pentru micii fermieri? De ce este importantă dezvoltarea food hub-urilor locale?
ZF 24

Afacerile proprietarului cosmeticelor Elmiplant au crescut cu 4,35%, la 36 de milioane de euro

Afacerile grupului elen Sarantis, producătorul cosmeticelor Elmiplant, au crescut anul trecut pe piaţa românească cu 4,35%, la 35,86 milioane euro, iar profitul EBIT (înainte de deducerea dobânzilor şi impozitelor) a urcat cu 34,15%, la 2,15 milioane euro. În 2012, Sarantis România a avut o cifră de afaceri de 34,37 milioane euro şi un EBIT de 1,6 milioane euro. Aceste rezultate poziţionează România pe locul trei la nivelul grupului elen, atât în funcţie de cifra de afaceri, cât şi după EBIT, după Grecia şi Polonia. Piaţa românească reprezintă 15,16% din businessul Sarantis, situat anul trecut la 236,59 milioane euro. În octombrie 2013, Sarantis a anunţat că transferă în Grecia producţia de cosmetice de la fabrica Emiplant din România, care va deveni însă centru pentru cercetarea şi dezvoltarea de produse în Europa Centrală şi de Est (ECE), coordonat de fondatorul Elmiplant, Elena Cremenescu. Transferul producţiei se va încheia la sfârşitul primului trimestru din 2014, iar prin această mutare compania estimează reduceri de costuri de 500.000 euro pe an. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.03.2014

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.