Caută doar în titlu
ZF 24

Afacerile Profi au sărit de 7 mld. lei în 2019 după o creştere de 23%. "Targetul nostru e să fim numărul unu în piaţă. Va fi o luptă încrâncenată, iar noi pentru prima poziţie ne vom bate cu Lidl."

♦ Retailerul are peste 1.200 de magazine pe format mic – proximitate şi supermarket –, fiind cel mai extins jucător local ♦ Compania continuă expansiunea cu cel puţin 260 de unităţi noi, menţinând astfel ritmul deschiderilor din ultimii ani.

Reţeaua de super­marke­turi Profi, controlată de fondul de investiţii Mid Eu­ropa Partners, a obţi­nut anul trecut o ci­fră de afaceri de 7,2 mld. lei, în creş­tere cu 23% comparativ cu 2018. Mai mult, busi­nes­sul s-a dublat în perioada 2016-2019.

„Am crescut atât datorită expansiunii, dar şi like for like (vânzări comparabile – n.red.). Datele pe care le avem arată că like for like, fără a ţine cont de expansiune, suntem cu câteva procente peste piaţă. Cu siguranţă la creşterea de 23% a contribuit şi expansiunea, însă trebuie ţinut cont de faptul că deschiderile sunt întinse pe parcursul unui întreg an, aşa că unele magazine au prins doar una sau două luni de funcţionare“, spune Călin Costinaş, deputy CEO al Profi.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.