ZF 24

2008, ultimul an excelent pentru agentiile de publicitate

04.01.2009, 16:43 13

Pentru companiile de media si publicitate 2008 a fost un an excelent, insa ultimele luni au schimbat previziunile acestora pentru anul 2009, arata Business Magazin.

Daca in 2008 agentiile de publicitate au cunoscut, in medie, cresteri de 30-40% ale afacerilor, pentru acest an previziunile sunt destul de rezervate.

“A fost cel mai bun an al grupului, dar ar fi fost chiar fantastic daca ar fi continuat cum a inceput”, spune Alex Badila, managing director al Publicis Romania. Este un raspuns pe care il dau mai toti publicitarii: au avut un an cu resurse puternice de crestere, dar care se termina intr-o nota deloc optimista. Bugetele de publicitate au inceput deja sa scada, chiar si in cazul companiilor care pana acum investeau masiv in promovare; in anumite domenii s-au intamplat amanari sau chiar anulari de campanii si proiecte, iar tendinta nu pare sa se sfarseasca deloc odata cu anul.

Despre cum va arata piata de media si publicitate in 2009 cititi pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO