Un an marcant pentru compania noastră a fost 2009, în momentul în care a început criza. Deşi a fost un an greu, care a afectat pe toată lumea, în special domeniul construcţiilor, pentru noi a fost un an bun din punctul de vedere al lecţiilor.
A fost un an în care nu ne-am mai concentrat asupra profitului, ci asupra eficientizării afacerii şi a întăririi relaţiei cu angajaţii, furnizorii şi clienţii. Considerăm că acest an ne-a maturizat şi a marcat începutul unei perioade de consolidare a businessului, necesară pentru a ne pregăti de creşterea din următorii ani.
Dacă această experienţă s-ar repeta, am încerca să fim mai precauţi şi să analizăm întotdeauna lucrurile ce pot merge rău, pentru a ne micşora vulnerabilitatea în faţa riscurilor.
Când ne uităm în urmă, anii grei sunt cei care rămân, deoarece prin intermediul lor am reuşit să ne maturizăm, să ne îmbunătăţim afacerea. Aceştia au fost anii care ne-au făcut să ieşim din zona de confort şi să găsim soluţii pentru probleme care păreau imposibile.
Află aici cele mai importante informatii despre Gala ZF 2022
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE